Jak pracujemy z Klientem

Kluczowe dla nas jest wdrożenie i osadzenie szkoleń w rzeczywistości klienta. Proces szkoleniowy/doradczy ma kilka etapów:

Badanie potrzeb -> określenie celów i programu -> realizacja programu -> ewaluacja                                                                                                                           

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie proponując działania standardowe i opcjonalne. Szczegóły przesyłamy w specjalnie przygotowanej ofercie dedykowanej.

Specjalna oferta dla biznesu i oświaty

Szkolenia i doradztwo ``szyte na miarę``

Nasze wieloletnie doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń oraz aktywna współpraca z przedstawicielami wielu branż, pozwala na zrozumienie potrzeb biznesowych oraz dopasowanie naszych szkoleń do potrzeb branżowych.

Prowadzimy szkolenia dla przedstawicieli biznesu i oświaty o zróżnicowanej tematyce i w wielu ciekawych formach.

Realizujemy szkolenia wyjazdowe ale dysponujemy też własną salą szkoleniową, w której możliwe jest zorganizowanie spotkań dla grupy liczącej do 12 osób.

Lepiej wykonywać właściwą pracę, niż jakąś pracę wykonywać właściwie

Peter Drucker

W RAMACH WSPARCIA DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH REALIZUJEMY SZKOLENIA W 3 OBSZARACH:

OBSZARY ZARZĄDCZE:

  • Przywództwo i autentyzm lidera oparty na jego mocnych stronach
  • Kultura organizacji
  • Zarządzanie zespołem i budowanie zespołu (z uwzględnieniem zespołów projektowych i wirtualnych)
  • Zarządzanie zmianą i komunikacja wewnętrzna w firmie
  • Zarządzanie wiedzą i talentami w firmie
  • Komunikacja zarządcza
  • Wyznaczanie celów i zarządzanie sobą w czasie
  • Ocena okresowa
  • Coaching zaradczy i rozwojowy
  • Prowadzenie zebrań i prezentacji w biznesie
  • Mentoring

ROZWÓJ OSOBISTY:

  • Budowanie pozytywnego wizerunku i hojność społeczna
  • Zarządzanie stresem i radzenie sobie z sytuacją trudną
  • Asertywność i inteligencja emocjonalna
  • Proaktywność
  • Twórcze rozwiązywanie problemów
  • Techniki efektywnej pracy umysłowej

WYWIERANIE WPŁYWU:

  • Obsługa klienta
  • Sprzedaż
  • Prospecting i umawianie spotkań przez telefon
  • Telemarketing i efektywna rozmowa telefoniczna
  • Negocjacje (również z partnerem zagranicznym i społecznym)
Agnieszka

Agnieszka Zielonka

Trener | Coach | Supervisor
Iwona

Iwona Żbikowska

Trener | Coach | Supervisor

Jeśli chcecie Państwo, abyśmy przygotowali specjalną ofertę pod Państwa potrzeby, zapraszamy do kontaktu.