Przejdź do sekcji dla dzieci i młodzieży
Akademia JA - Logo Akademii JA Agnieszka Zielonka

Szkolenia

Obsługa klienta

Jak budować długofalową lojalność klientów?

szkolenie z obsługi klienta

O szkoleniu

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie jest dla wszystkich tych, którzy w firmach zajmują się obsługą klientów. Chcą podnieść swoje standardy pracy, poprawić relacje z klientami, aby stali się oni lojalnymi klientami firmy.

Cele

Zebranie oraz uspójnienie dotychczas obowiązujących zasad i jakości obsługi klienta w firmie.

Przećwiczenie narzędzi pomocnych w obsłudze klienta.

Przekazanie perspektywy firmy zorientowanej na klienta oraz roli "front line" w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

Rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb.

Wytworzenie nastawienia na budowę długofalowej lojalności klienta.

Wypracowanie jednolitego standardu firmowego w zakresie dbałości o klienta.

Dostarczenie pojęć systematyzujących sytuacje komunikacyjne.

Ćwiczenie umiejętności komunikowania się z klientami i rozwiązywania ich problemów.

Omówienie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Korzyści dla uczestników

Rozwinięcie umiejętności pozyskiwania klienta przez telefon w pierwszej rozmowie (m.in. diagnoza potrzeb, nakłanianie do spotkania, monitoring oferty, pokonywanie pierwszych obiekcji).

Usystematyzowanie i przećwiczenie technik komunikacyjnych w bezpośrednim kontakcie z klientem (m.in. prezentacja firmy i oferty, przekonywanie i budowanie wizerunku).

Wypracowanie sposobów monitorowania współpracy z klientem (skuteczne przekazywanie informacji wewnątrz firmy, kontakt z klientem, zapobieganie trudnym sytuacjom, rola odpowiedzialności za klienta w całym procesie obsługi).

Rozwinięcie umiejętności negocjacji ceny.

Wypracowanie sposobów reagowania na trudne sytuacje i obiekcje klientów.

Przebieg szkolenia

Szkolenie to, jest dwudniowym warsztatem, w trakcie którego trenerzy pomagają uczestnikom osiągnąć swoje cele szkoleniowe, stosując różnorodne i dopasowane do grupy techniki pracy.

Nasi trenerzy i konsultanci przed każdym szkoleniem przeprowadzają odpowiedni wywiad, aby warsztat miał jak najbardziej praktyczny wymiar, a zastosowane case studies i ćwiczenia były jak najlepiej osadzone w codziennych realiach uczestników.

Kto poprowadzi to szkolenie?

Jedna z naszych wyjątkowych prowadzących

szkolenie z obsługi klienta trener agnieszka zielonka

Agnieszka Zielonka

Coach, trenerka, terapeutka, psycholożka, twórczyni Akademii JA, przedsiębiorczyni z ogromnym doświadczeniem

szkolenie z obsługi klienta trener martyna rybka

Martyna Rybka

Trenerka biznesu, coach, psycholożka, praktykująca dyrektorka HR z wieloletnim doświadczeniem, łączy praktykę z doświadczeniem

szkolenie z obsługi klienta trener Izabela Derewicz Czupryniak

Izabela Derewicz-Czupryniak

Coach, trenerka, psycholożka z ponad 20-letnim doświadczeniem, współautorka naszych szkoleń

Akademia JA - Coach, trenerka, konsultantka kryzysowa - Aneta Filipowska-Stempin

Aneta Filipowska-Stempin

Coach, trenerka, konsultantka kryzysowa. Łączy wiedzę teoretyczną z wieloletnim doświadczeniem zarządczym

Aby uzyskać ofertę na to szkolenie dla Twojej firmy lub dowiedzieć się więcej na temat tego szkolenia i możliwych terminów przeprowadzenia go, wypełnij poniższy formularz lub zadzwoń na nr tel.: +48 516 195 701

Możesz również umówić się na bezpłatną konsultację, w takcie której omówimy potrzeby szkoleniowe Twojej firmy i zaproponujemy najlepsze rozwiązania. Wypełnij poniży formularz a oddzwonimy do Ciebie aby umówić konsultację w dogodnym dla obu stron terminie.