Szkolenia
Obsługa klienta
Jak budować długofalową lojalność klientów?
O szkoleniu
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest dla wszystkich tych, którzy w firmach zajmują się obsługą klientów. Chcą podnieść swoje standardy pracy, poprawić relacje z klientami, aby stali się oni lojalnymi klientami firmy.
Cele
Zebranie oraz uspójnienie dotychczas obowiązujących zasad i jakości obsługi klienta w firmie.
Przećwiczenie narzędzi pomocnych w obsłudze klienta.
Przekazanie perspektywy firmy zorientowanej na klienta oraz roli "front line" w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb.
Wytworzenie nastawienia na budowę długofalowej lojalności klienta.
Wypracowanie jednolitego standardu firmowego w zakresie dbałości o klienta.
Dostarczenie pojęć systematyzujących sytuacje komunikacyjne.
Ćwiczenie umiejętności komunikowania się z klientami i rozwiązywania ich problemów.
Omówienie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Korzyści dla uczestników
Rozwinięcie umiejętności pozyskiwania klienta przez telefon w pierwszej rozmowie (m.in. diagnoza potrzeb, nakłanianie do spotkania, monitoring oferty, pokonywanie pierwszych obiekcji).
Usystematyzowanie i przećwiczenie technik komunikacyjnych w bezpośrednim kontakcie z klientem (m.in. prezentacja firmy i oferty, przekonywanie i budowanie wizerunku).
Wypracowanie sposobów monitorowania współpracy z klientem (skuteczne przekazywanie informacji wewnątrz firmy, kontakt z klientem, zapobieganie trudnym sytuacjom, rola odpowiedzialności za klienta w całym procesie obsługi).
Rozwinięcie umiejętności negocjacji ceny.
Wypracowanie sposobów reagowania na trudne sytuacje i obiekcje klientów.
Przebieg szkolenia
Szkolenie to, jest dwudniowym warsztatem, w trakcie którego trenerzy pomagają uczestnikom osiągnąć swoje cele szkoleniowe, stosując różnorodne i dopasowane do grupy techniki pracy.
Nasi trenerzy i konsultanci przed każdym szkoleniem przeprowadzają odpowiedni wywiad, aby warsztat miał jak najbardziej praktyczny wymiar, a zastosowane case studies i ćwiczenia były jak najlepiej osadzone w codziennych realiach uczestników.
Kto poprowadzi to szkolenie?
Jedna z naszych wyjątkowych prowadzących
Agnieszka Zielonka
Coach, trenerka, terapeutka, psycholożka, twórczyni Akademii JA, przedsiębiorczyni z ogromnym doświadczeniem
Martyna Rybka
Trenerka biznesu, coach, psycholożka, praktykująca dyrektorka HR z wieloletnim doświadczeniem, łączy praktykę z doświadczeniem
Izabela Derewicz-Czupryniak
Coach, trenerka, psycholożka z ponad 20-letnim doświadczeniem, współautorka naszych szkoleń
Aneta Filipowska-Stempin
Coach, trenerka, konsultantka kryzysowa. Łączy wiedzę teoretyczną z wieloletnim doświadczeniem zarządczym
Aby uzyskać ofertę na to szkolenie dla Twojej firmy lub dowiedzieć się więcej na temat tego szkolenia i możliwych terminów przeprowadzenia go, wypełnij poniższy formularz lub zadzwoń na nr tel.: +48 516 195 701
Możesz również umówić się na bezpłatną konsultację, w takcie której omówimy potrzeby szkoleniowe Twojej firmy i zaproponujemy najlepsze rozwiązania. Wypełnij poniży formularz a oddzwonimy do Ciebie aby umówić konsultację w dogodnym dla obu stron terminie.