Szkolenia
Sprzedaż
Jak skutecznie sprzedawać i budować relacje z klientami?

O szkoleniu
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest dla wszystkich tych, którzy w firmach zajmują się sprzedażą i chcą podnieść swoją efektywność i komfort pracy oraz poprawić relacje z klientami.
Cele
Zwiększenie poczucia odpowiedzialności uczestników za budowanie przewagi konkurencyjnej swojej firmy w zakresie jakości świadczonych usług.
Doskonalenie umiejętności budowania kontaktu z klientem, dostosowanego do jego potrzeb i oczekiwań.
Nabycie umiejętności osobistych niezbędnych podczas przyjmowania reklamacji, w tym: zadawania pytań diagnozujących, wywierania wpływu, udzielania informacji zwrotnej.
Doskonalenie umiejętności prowadzenia kontaktu z klientami przez telefon.
Omówienie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, w tym technik zmniejszania stresu i zmęczenia.
Korzyści dla uczestników
Nabycie umiejętności pozyskiwania klienta przez telefon w pierwszej rozmowie (m.in. diagnoza potrzeb, nakłanianie do spotkania, monitoring oferty, pokonywanie pierwszych obiekcji).
Usystematyzowanie i przećwiczenie techniki komunikacyjnej w bezpośrednim kontakcie z klientem (m.in. prezentacja firmy i oferty, przekonywanie i budowanie wizerunku).
Wypracowanie sposobów monitorowania współpracy z klientem (skuteczne przekazywanie informacji wewnątrz firmy, kontakt z klientem, zapobieganie trudnym sytuacjom, rola odpowiedzialności za klienta w całym procesie obsługi).
Rozwinięcie umiejętności negocjacji ceny.
Wypracowanie sposobów reagowania na trudne sytuacje i obiekcje klientów.
Przebieg szkolenia
Szkolenie to, jest dwudniowym warsztatem, w trakcie którego trenerzy pomagają uczestnikom osiągnąć swoje cele szkoleniowe, stosując różnorodne i dopasowane do grupy techniki pracy.
Nasi trenerzy i konsultanci przed każdym szkoleniem przeprowadzają odpowiedni wywiad, aby warsztat miał jak najbardziej praktyczny wymiar, a zastosowane case studies i ćwiczenia były jak najlepiej osadzone w codziennych realiach uczestników.
Kto poprowadzi to szkolenie?
Jedna z naszych wyjątkowych prowadzących

Agnieszka Zielonka
Coach, trenerka, terapeutka, psycholożka, twórczyni Akademii JA, przedsiębiorczyni z ogromnym doświadczeniem

Martyna Rybka
Trenerka biznesu, coach, psycholożka, praktykująca dyrektorka HR z wieloletnim doświadczeniem, łączy praktykę z doświadczeniem
Aby uzyskać ofertę na to szkolenie dla Twojej firmy lub dowiedzieć się więcej na temat tego szkolenia i możliwych terminów przeprowadzenia go, wypełnij poniższy formularz lub zadzwoń na nr tel.: +48 516 195 701
Możesz również umówić się na bezpłatną konsultację, w takcie której omówimy potrzeby szkoleniowe Twojej firmy i zaproponujemy najlepsze rozwiązania. Wypełnij poniży formularz a oddzwonimy do Ciebie aby umówić konsultację w dogodnym dla obu stron terminie.